Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 24 lutego 2016

Kawa czy herbata?

Hej, hej!

Rozsiądźcie się wygodnie... Dzisiaj serwuję gorącą kawę i herbatę :)


Jak widzicie moje filiżanki są malutkie. Mieszczą się na trinchies, czyli karteczce wielkości 3x3"(7,5x7,5 cm). Dodatkowo przykleiłam tego malucha jako okładkę notesu z samoprzylepnymi karteczkami.


Zużyłam ścinkowe niebieskie paski i stworzyłam z nich mozaikę. Do tego narysowałam dwie filiżanki i butelkę. Jak widzicie po fragmentach gazy, trunek w filiżance jest gorący. Jeszcze kilka chlapnięć farbą i gotowe.



I tył:


Miłej niedzieli :*

13 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...