Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 16 marca 2016

Kartka z kicajcem

Witajcie :)

Bardzo chciałam się tu pojawić w niedzielę, ale przeprowadzka i parę innych rzeczy skutecznie pokrzyżowały mi plany. Marzec to dla mnie miesiąc zmian i podejmowania nowych wyzwań... Napawa mnie to ogrooomnym optymizmem :)

Ok. Wygadałam się, a teraz pora na moją karteczkę wielkanocną :)

Jak tylko zobaczyłam ten wzór serwetki - zakochałam się :) Zajączek na rowerze i te ptaszki na drzewach, biedronka, motylek i nawet te muchomorki są tak radosne... Wzór jest tak przyjemny, że kartka zrobiła się sama - łącznie z wycinaniem elementów i klejeniem :D




Bardzo cieszę się, że wiosna już nadchodzi. Gdy 1 marca zobaczyłam rowery miejskie na stojakach zaczęłam szczerzyć się jak głupia(bo to dla mnie taki symbol nadejścia cieplejszych dni) :D I robi się coraz bardziej zielono! Powoli zimowe atrybuty chowają się na dnie szafy i nawet ludzie są jacyś tacy przyjemniejsi :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie:



i

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjna technika! Super! - dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Uśmiech na twarzy odbiorcy murowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudna! Ile w niej wiosennej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, pełna optymizmu - wywołała u mnie uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach rewelacja <3 mega pozytywna kartka :) ale mówi się kicajła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie się zawsze mówiło kicajec, kicajca. Niektórzy robili sobie oczywiście z tego żarty... Ważne że kica i ma długie uszy :)

      Usuń
  6. Fantastyczna, aż kipi radością i wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...