Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 28 marca 2012

Wymiankowo, prezentowo :)

W zeszłym tygodniu chwaliłam się wygranym Candy ;) Wczoraj przyszła do mnie paczuszka :)

Jak widzicie zestaw prezentuje się ślicznie(nie liczę mojego mało artystycznego zdjęcia). Już wymyśliłam zastosowanie dla butelki - wazon(mój, własny, prywatny :D). Zakładka będzie mi uprzyjemniać czytanie książek, czyli będzie mi bardzo często towarzyszyć :) A z serwetek postaram się wyczarować coś w najbliższym czasie ;) Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym Candy i wygrać tak piękne rzeczy ;)

Pamiętacie post o moim pierwszym ATCiaku(a właściwie pierwszej parze)? Tytuł był "Wiosenne porządki" i na zakończenie zabawy zorganizowano dla chętnych wymianę(ja bym się nie zaangażowała??). Moją wymiankową parą była Ayeeda. Przysłała mi swojego ślicznego ATCiaka i piękne przydasie ;) Nie potrafię uchwycić całego uroku tego ATCiaka, musicie mi uwierzyć na słowo ;) Po lewej ATCiak Ayeedy i po prawej mój ;)
 I look na przydasie :D Ahhh...


Dziewczyny i chłopaki!
Powstała nowa strona Uscrapowani. I na niej tworzona jest zabawa na zasadzie programu "Ugotowani", który leci/leciał na TVNie. Bardzo fajna inicjatywa i warto ją rozpowszechnić, poznać nowych, twórczych ludzi w okolicy, wspólnie tworzyć i zdobywać nowe doświadczenia :)
Dodatkowo organizują Candy! Na którym nie mogło mnie zabraknąć :D

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Życzę miłego popołudnia i wieczoru :)
I idę do ogródka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...