Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

czwartek, 29 marca 2012

Zabawa "Podaj dalej" podejście drugie

Zgłosiłam się w zeszłym tygodniu do zabawy "Podaj dalej" u Uli.
Takie cudeńka dostałam ;) Na zdjęciu nie ma już herbatki, bo ja taki Herbatkowy potwór jestem i takie rzeczy to ja nosem wciągam :) Pachniała wybornie - truskawki ze śmietaną :) Smak to również rozkosz dla podniebienia :)
A jeszcze a propos wciągania... Dostałam mydełko pachnące i teraz co chwila chodzę i je wącham :D

Jeżeli ktoś chciałby dostać prezencik ode mnie, to przypominam zasady:

1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie niespodziewajkę ;)
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e-mail: amlai@wp.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wyślę w ciągu tygodnia, max. dwóch.

Więc kto chętny na zabawę? :D

Osoby, które uczestniczyły u mnie w tej zabawie prosiłabym, aby dały szansę innym :)

2 komentarze:

  1. Zabawa bardzo fajna, tylko czy ja będę potrafiła coś z tego stworzyć? Sama nie wiem czy się zgłosić.No cóż raz kozie śmierć.
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staję do zabawy :)
    cohenna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...