Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 25 maja 2012

Z okazji Dnia Mamy...

... chciałam życzyć wszystkim mamusiom dużo zdrówka, cierpliwości i pociechy z dzieci :)

Specjalnie na tą okazję powstała karteczka - lift tej pracy:
I teraz moja interpretacja:


Przeszycia(zawijasy wydziergane własnoręcznie. Całość oprócz motylka wykonana na papierach Magicznej Kartki. Napis próbowałam nieco uwypuklić i pod palcami czuć  inną fakturę :D

Pracę zgłaszam na kartkowe wyzwanie w Piątku Trzynastego :)

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu. Już wkrótce wyniki. Zapraszamy do Szczecina w odwiedziny do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...