Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

czwartek, 21 czerwca 2012

Nadrabiam zaległości i zabawa

UWAGA! Dużo zdjęć ;)

W pierwszej kolejności pokażę zaległego exploding boxa, którego miał dostać chrześniak mojego taty z okazji I Komunii Świętej.
I wnętrze

 W środku książeczki wypisałam(ręcznie) podstawowe modlitwy.

 I środeczek

A teraz moje pseudo MixedMedia. Bardziej zrobiłam tą pracę w celu wypróbowania, wymieszania tego co mam pod ręką. Nie używałam specjalnych preparatów.




I na koniec zabawa:

Zasady :
1 Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2 Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3 Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4 Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
5 Nie oznaczaj ponownie osób, które już są otagowane


Oznakowała mnie Żaneta.
1 komorkowy czy stacjonarny ? komórkowy
2 pierwsza miłosc czy m jak miłosc ? pierwsza miłość(ale nie serial ;p)
3 rajstopy czy ponczochy ? pończochy :D
4 dzien czy noc ? dzień
5 syn czy córka ? jestem córką :)
6 drink czy piwo ? drink
7 ciepłe czy zimne ? ciepłolubna jestem :)
8 krótkie czy długie ? dłuuuugie
9 szpilki czy trampki ? trampki
10 aniołek czy diabełek ? diabełek
11 proste czy kręcone ? proste

Nie będę nikogo oznaczać, bo w tą zabawę bawił się już chyba każdy ;)
Jednak jeżeli ktoś chciałby odpowiedzieć na moje pytania, to zapraszam :)

1. góry czy morze?
2. długopis czy pióro?
3. gołąb na dachu czy wróbel w garści?
4. owoce czy warzywa?
5. kot czy pies?
6. pomidor czy ogórek?
7. imieniny czy urodziny?
8. wanna czy prysznic?
9. kawałek ciasta czy ciasteczka?
10. telewizor czy komputer?
11. sowa czy skowronek?

Miłego wieczoru :*

4 komentarze:

  1. mix media super ! mamy nauczyciela na spotkanie ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieee ;p Nie umywam się do Edi. To była moja pierwsza taka praca metodą prób i błędów. Ona będzie lepszym nauczycielem :)

      Usuń
  2. Ala, proszę Cię! O mix mediach to ja też nie mam bladego pojęcia...to też była moja pierwsza praca.Baletnice zrobiłaś ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...