Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 20 stycznia 2013

Tagi 2013 ujęcie pierwsze ;)

Rudlis zorganizowała wspaniałą zabawę tagową. Polega ona na tworzeniu tagów według wytycznych.
W styczniu miałyśmy użyć:
- szary papier (u mnie nieco wymemłany - taki zamierzony efekt - jako tło)
- koronka(u mnie papierowe serwetki, które przemieniłam w kwiata)
- srebrna wstążka

Efekt końcowy ma się tak:


Zajrzyjcie koniecznie na blogi uczestniczek:



(po kliknięciu w banerek przeniesie Was do bloga, gdzie zobaczyć możecie prace wszyyyyystkich uczestniczek)

37 komentarzy:

  1. Niesamowity Kwiat :) super się komponuje z całością.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym kwiatkiem,pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. takie wymemlane tła lubię ! a kwiatuch wyszedł ślicznie i ten środek mmmmmhh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super... nazwałabym go "Przedwiośnie" bo miesza się na nim zima z wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny ten kwiatek na tagu. Pozdrawiam, milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, super tag! Bardzo mi sie podoba bluszczyk :) to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby zimowo, a jednak wiosennie :D Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie skomponowany tag:) A kwiat jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronkowy kwiatek wygląda pięknie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag jest śliczny - cudny kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny tag z niesamowitym kwiatem!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny efekt!
    A kwiatek jest wyjątkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt daje ten kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje kwiatki są przepiękne!!! bardzo ładny tag

    OdpowiedzUsuń
  15. Super - ten kwiat jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny tag z przepięknym kwiatem.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny tag kochana!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wiosną mi się skojarzył:) Kwiat serwetkowy cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki okazały kwiat! Piękny, stanowi główną ozdobę. Fantastyczny tag.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście wiosenny- kwiatek obłędny : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyciąga wzrok, aż nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ladny tag i pomyslowe uzycie koronki

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny! Kwiatek super Ci wyszedł! A zieleń pięknie ożywiła całość :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Tag z kwiatem - Kwiat z tagiem SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny patent na kwiata ;) Po prostu WYMIATA!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny!!!! Kwiat cuuuudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny kwiat
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknego kwiatka wyczarowałaś, super tag!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny ! I jak zauważyły moje poprzedniczki super efektowny kwiat ! Całość super !

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się w tym kwiatku:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...