Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 29 maja 2013

Biedronki na ... tiry, a tiry na ... tory :)

Już wszystko tłumaczę... Przeglądałam mój magiczny kartonik ze stronami wyrwanymi z gazet, ulotkami, metkami i natknęłam się na kawałek ulotki reklamującą kampanię "Tiry na tory" i biedronkę, która kiedyś mieszkała na okładce notesika. Od razu przypomniała mi się piosenka o plastikowej biedronce, co to tirem zajechała :D Gdzieś w tekście był motyw zdrady, więc żeby dzieci z tego nie było i chorób, to zabezpieczenie się przyda ;) Wszystko sobie poukładałam i zaczęłam knuć :)

Oczywiście w formie, którą ostatnio uwielbiam - ATC.




Historia biedronki wpisuje się w Wyzwanie W świecie owadów na Scrapowym Pasie Startowym.




Chciałam nieco przewrotnie opowiedzieć co się dzieje w świecie owadów.

No i wspomniana wcześniej piosenka:


5 komentarzy:

  1. Prześliczna biedroneczka! Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, fajne ATC:) Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah, ale sie usmialam czytajac :)) fajnie wyszlo atc, tez uwielbiam te maluszki :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Można ? Można. Fajna biedronka!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...