Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 7 czerwca 2013

Paryskie wspomnienia

Na Art Grupie wyzwanie dodatkowe o wdzięcznym tytule Paryż, Paryż.

Moje podejście jak zwykle przewrotne :) Początkowo chciałam Was zaskoczyć miną spod motylich rzęs(tak, piję do znanej firmy kosmetycznej, która w tymże mieście ma siedzibę), ale postanowiłam podejść bardziej sentymentalnie do tematu :)

W Paryżu byłam raz. Było to chyba w gimnazjum(a może i podstawówce?). Oprócz zwykłych wspomnień, mam też te bardziej dziecinne. A mianowicie Disneyland, który pod Paryżem leży :) Dlatego moje ateciaki zabiorą Was do Krainy Czarów :)

Obrazki pochodzą ze zbieranych kiedyś karteczek :)

Jest moja ulubiona pofarbowana gaza i taśma fizelinowa...






Mam nadzieję, że dziewczyny mnie nie pogonią xD

A ja teraz się szykuję i jadę do Warszawy na Zlot :) Cieszę się nieziemsko i jeszcze udało mi się umówić z moją wymiankową parą - Inką :)


10 komentarzy:

  1. No zaskoczyłaś mnie ta Alicją...Wyszły super : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowo zapamiętałaś Paryż-piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Aż chce się wrócić do czasów dzieciństwa....

    OdpowiedzUsuń
  4. no masz! teraz to Ty mnie pogoniłaś -do ATC !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś chyba wszystkim, ale pozytywnie , Twoim wspomnieniem Paryża. Nie będę rozpisywać sie o genialności Twojego pomysłu , bo te Ateciaki sa piękne w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... takiego Paryża nie znałam. ATCiaki piękne... bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dobrałaś tła i wspomnienie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam na żywo :)) super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamuniu! Jakie kolorowe śliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...