Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

wtorek, 9 lipca 2013

Gdzie mnie wywiało?

Jestem teraz w Lubiążu w starym kompleksie klasztornym drugim co do wielkości w Europie. A dlaczego? Dziś zaczyna się Slot Art Festiwal. To mój 6. raz i na pewno nie ostatni :) Miejsce pełne ludzi pozytywnie zakręconych - takich jak ja.



No i co ja tutaj będe robić?

A no spotykać ludzi, uczęszczać na warsztaty(i sama jedne prowadzić)(jak się czegoś nowego nauczę, to oczywiście się pochwalę), chodzić na koncerty, uczestniczyć w wykładach, oglądać slotowe kino i wystawy, ... Tak sobie mogę wymieniać :D

Żałujcie, że Was tu nie ma :)

Przesyłam energii i ciepłych myśli moc z tego cudownego miejsca :)

1 komentarz:

  1. ano ja zaluje i to bardzo, bo teraz wlasnie odkrylam, ze mam cos co by Cie interesowalo....:))
    hehehe, a takie klimaty jak opisujesz to ja takze uwielbiam wiec zaluje i kwicze z zalosci :X
    no i licze na zdjecia (na otarcie lez) :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...