Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 25 października 2013

Happy with you

Witajcie :)

Pamiętacie TEGO scrapa? Dzięki niemu udało mi się wygrać wyzwanie na blogu GOscrap i otrzymałam pięknego Welcome KITA i otrzymałam wspaniała możliwość inspirowania przez ten weekend na blogu GOscrap. Dzisiaj pierwsza cześć inspiracji dostępna oczywiście TUTAJ i na moim blogu(ale oczywiście na swoim blogu się nie przedstawiałam ;p)

Aleeee.... zaglądajcie tez jutro i pojutrze :)

A dzisiaj przedstawiam Wam mojego scrapa :)



Bazę pochlapałam farbkami akwarelowymi, a z białej gazy stworzyłam mgławicę, na której widać pojedyncze gwiazdy w postaci naklejek i nitów. Kawałki papierów, tworzące kompozycję, obrysowałam białym i czarnym pisakiem, żeby osiągnąć efekt bijącego serduszka. Kompozycja wyszła bardzo 3D :)





A opierałam się na mapce do poprzedniego wyzwania:


3 komentarze:

  1. Świetny Scrap - bardzo podoba mi się kolorystyka :)
    Gratuluję!!!
    No i przy okazji dziękuję serdecznie, bo dziś dotarły do mnie kwiaty ;) myślę, że dobrze je wykorzystam :)
    a ta karteczka, która dołączyła do prezentu... - świetna jest - cieszę się, że mogę ją oglądać na żywo, bo wcześniej podziwiałam ją juz w sieci przy okazji "kursu na dmuchawiec" ;)
    pozdrawiam i raz jeszcze dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się że nagroda dotarła i podoba się :)
      Jak będziesz się chciała pochwalić co wyczarowałaś z nagrody, to chętnie obejrzę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...