Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

poniedziałek, 14 października 2013

Moje ArtJournalowe próby

Na blogu Pinspired Challange #19 wyzwanie z bardzo fajnym zdjęciem:


Te kolory i grafika którą znalazłam w informatorze dla studentów natchnęły mnie do zapełnienia strony w moim recyklingowym ArtJournalu ;D

Recyklingowym, bo zrobiłam go z notesików dodawanych do faktur za telefon :)



3 komentarze:

  1. A wonderful mixed media project! Thanks for joining us at Pinspired Challenges.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Fajnie pociągnęłaś kolorystykę obrazka na tło - super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna inspiracja i uroczy efekt:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...