Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 2 października 2013

Towarzystwo i... Dobra Zabawa ;)

Jak to w życiu wiadomo, jak jest towrzystwo, to jest fun :D A w życiu scraperki, jak oprócz tego składnika dodamy jeszcze przydaśki, to jest zabawa jak tysiąc pięćset :)




Karteczka to lift pracy Chimery. Pracę tą wzięły na tapetę dziewczyny z Towarzystwa Dobrej Zabawy.


5 komentarzy:

  1. No i pięknie wyszło ;)
    nie ma jak dobra zabawa... ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow!! Ale piękna jest, no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszła. Dziękujemy że się przyłączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kwiatki są mega! sama robiłaś?
    P.S. Zapraszam do mnie na słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo ładne kwiatki w moim ulubionym kolorze.
    Cieszę się, że czerwony kolor pojawia się na kartkach :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...