Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

sobota, 11 stycznia 2014

Album dla dziadka

Dzisiejszy post dedykowany jest dziadkowi. Jako że chciałam dać mu coś od serducha, zrobiłam dla niego album ze zdjęciami wnuków. Na jednej stronie jest zdjęcie, zaś na drugiej dane: kto to, imiona rodziców, data urodzenia - takie podstawowe. Zaś na końcu albumu są życzenia. Album, w wersji kieszonkowej, został wykonany z podkładek do piwa.



Ze środka pokażę tylko moją skromną mordkę :)


Album zgłaszam na wyzwanie "Czas"



i na wyzwanie "Babcia i dziadek w stylu Vintage"



8 komentarzy:

  1. Albumik cudowny- będzie piękna pamiątka :) To miałyśmy ten sam pomysł na album dla dziadków na to wyzwanie, jednak z jakichś powodów zmieniłam koncepcję i nacięte na okrągło kartoniki i papiery wylądowały w szufladzie w oczekiwaniu na swoje 5 minut.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy prezent na dzień dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczny albumik dziadkowy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy album i świetnie wykorzystany papier z czarnymi elementami, których ja nigdy nie mam odwagi użyć, a tak bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny albumik, dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amlai! cudowny prezent stworzyłaś i uwielbiam ten format podkładek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, fantastyczne wykonanie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...