Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

czwartek, 4 września 2014

Kartka z pudełeczkiem

W Pracowni Rękodzieła SZOK do zliftowania były dwie prace - prawdziwe szaleństwo :) Ja zdecydowałam się na okrągłą karteczkę autorstwa asikaz_j i dorobiłam do niej jeszcze pudełeczko :)




A oto i oryginał:


Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Pracowni Rękodzieła SZOK - Lift asikaz_j



Projekt Wagi Ciężkiej - Wyzwanie stempel digi u mnie napis na wieczku: "W dniu Twojego święta"

7 komentarzy:

  1. Cudnie wyszła. ;) Jest naprawdę przeurocza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i pudełeczko i karteczka prezentują się zdecydowanie BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, a pudełko do niej - idealne :) Miło mi że podjęłaś się zliftowania mojej kartki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny lift! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie super slodkie pudeleczko :)) cudne :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...