Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 16 sierpnia 2015

Akcja reaktywacja i candy

Cześć!
Nie było mnie od września, ale to nie znaczy ze całkowicie porzuciłam bloga. W międzyczasie byłam cały semestr na Cyprze, później nadrabiałam zaległości, w międzyczasie wstąpiłam do reaktywowanego DT Scrap-Ścinek. Ciężko było mi wrócić po tym czteromiesięcznym śnie do rzeczywistości... Ale jestem, cały czas tworzę i kłamałabym, gdybym powiedziała że nie tęskniłam :)

Na rozruszanie mała rozdawajka: do wygrania notesik, magne-sówka, "kilka" własnołapkowych kwiatków, zestaw 16 papierów A5, tekturki i taśma washi. Zresztą zobaczcie na zdjęciu:


+ dokładka(lamówka, stempel-wstążeczka w kropki, pudełeczko, moje mikro-kwiatki, zawieszki, parę ozdobnych szpil, ozdobny spinacz, dziergany kwiatek, dzwoneczki i ramka.):



Kto chętny na zgarnięcie nagrody, niech zapisze się poprzez żabę i wstawi banerek na pasku bocznym bloga.

Nie trzeba obserwować mojego bloga ani lubić strony na FB, ale będzie mi bardzo miło jak polubicie lub/i zaczniecie obserwować :)

Czas zapisów: od dziś do 22 września do północy. Zapraszam!




21 komentarzy:

  1. No to się działo! Cypr - prawdziwy sen!
    Candy świetne. Piękne własnołapkowe kwiaty :)))
    A banerek u siebie wstawić?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek - tak poproszę :) Już zaktualizowałam opis :)

      Usuń
    2. Ale zagapiłam się z banerkiem :( Mam nadzieję, że mnie nie zdyskwalifikujesz... już wstawiam u siebie!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. przerwę faktycznie miałaś długą, ale dobrze że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że już wróciłaś, pozdrawiam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pozytywne słowa :) Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie długa nieobecność :) cukierkiem chętnie bym się poczęstowała więc się dopisuję. Polubiłam na fb z profilu Na Ti :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w Twojej rozdawajce. Banerek umieszczam u siebie i obserwuję Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności, po które chętnie ustawię się w kolejce. Z miłą chęcią zostanę Twoją obserwatorką, ponieważ coś czuję, że będziesz dla mnie wielką inspiracją. Co prawda nie zagłębiałam się jeszcze mocno w Twoim blogu, ale na pewno przeczytam od deski do deski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączę do zabawy .Zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie dołączam do zabawy :) i z przyjemnością zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie dołączam do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dla nas przygotowałaś paczkę :) Oczywiście biorę udział !
    baner wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  14. Cypr.... oj jest czego pozazdrościć :) Chętnie też stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przydasie jest frajda z tworzenia i zabawa dlatego biorę udział w Twoim candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/.
    Takie nagrody to jak gwiazdka we wrześniu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale się cieszę,że zdążyłam stanąć w kolejce;))
    buziaki pozdrawiaki,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...