Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

czwartek, 21 stycznia 2016

Hello colorful world!

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę ze scrapem-inspiracją dla scrap-ścinek :)

Zdjęcie dosyć długo czekało na odpowiednią oprawę - zostało zrobione na Slot Art Festiwalu kilka lat temu, kiedy to wraz z grupą pozytywnie zakręconych ludzi, uczestniczyłam w akcji O-Platan. Chodziło o ubranie wielkiego drzewa w sweterek. A dziergałyśmy go na bieżąco na rękach :) Zdjęcie już po akcji :)

Jako że to miejsce i czas wspominam maksymalnie pozytywnie, to poszalałam z kolorami :D

Praca zrobiona z fantastycznych papierków(Kolekcje Here and now i A little while) i tekturek(serduszka i kwadratowe tło pod zdjęciem) TricksArt, który jest sponsorem ścinkowego wyzwania :)

Moje ścineczki powycinałam w kwadraty różnych rozmiarów(największe 4x4 cm, ale są też i takie 1x1 cm) i pod napisami zużyłam paseczki. Oprócz tego użyłam kredek akwarelowych, farbowanej gazy, serduszkowe kryształki i lakiery do paznokci.






Pracę zgłaszam na wyzwanie Mój ulubiony przydaś: Jak możecie zauważyć ostatnio dominuje u mnie biała farba, czarny pisak i kostki 3D :)



Uściski!


7 komentarzy:

  1. Ale śliczny! Podoba mi się to, że jest taki kolorowy, a przez to również bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bardzo pozytywny i cudnie kolorowy. ;) Wszystko, co lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalony i szałowy! Kwadracikowe tło jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kolorowo, a sama akcja ubierania drzewka - bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile tu kolorów!! Superowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przydasie Pasjonaty, powodzenia!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...