Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 15 lutego 2012

Powalentynkowo, ale cały czas miłośnie ;)

Zdanie moje jest taki, że miłość powinno się okazywać sobie na co dzień a nie od święta( w dodatku amełykańskiego ;p) . nie miałam czasu, mocy i odpowiedniego światła żeby to wrzucić wcześniej, ale prezentuje się :)
Karteczka wykonana haftem matematycznym + taśma dekoracyjna + digi-stempel Asia3City. Projekt oka wykonany własnoręcznie i własnoręcznie wydziurkowany ;)







7 komentarzy:

  1. Niesamowita interpretacja cytatu... dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap i w mojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, świetna interpretacja! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, ale świetna interpretacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała interpretacja:)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. haft to dla mnie czarna magia,więc tym bardziej podziwiam:)
    pozdrawiam, Aśko_DT_digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. nietypowa i ciekawa:)
    pozdrawiam: rysa DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe podejście!!!

    dziękuję za udział w wyzwaniu stonogi.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...