Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

czwartek, 16 lutego 2012

Tłuuuuusty Czwartek

Jako, że zostałam w domu - a co - trzeba się doleczyć do końca :) Postanowiłam uprzyjemnić moim najkochańsiejszym ten dzień i zrobić faworki :) Przy okazji wyszły też róże karnawałowe <mniam, mniam> :) Kaloriami się nie martwię, bo wychodzę z założenia, że mi to wszystko w cycki pójdzie :D

Dziękuję za komentarze - bardzo miło przeczytać, że się komuś podoba moja twórczość radosna :)

Życzę dziś wszystkim wszystkiego najsłodszego bez myślenia o zbędnych kaloriach(tzn. bez zbędnego myślenia o kaloriach :D)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...