Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

sobota, 21 kwietnia 2012

Fotorelacja z zajęć praktycznych

Dzisiaj znowu piszę w tematyce ślubnej. Wczoraj na zajęciach uczyłyśmy się robić wachlarz i parasolkę. W przypadku parasolki jedynie szkielet, bo nie zdążyłyśmy więcej. Dziubania przy tym co nie miara, bo trzeba złożyć równo te druty i owijać i owijać i owijać. Brzmi prosto, ale paluchy bolą. Niszczą się też paznokiety.
Zarówno wachlarze, jak i parasolki florystyczne robi się też z gotowych podkładów, ale warto wiedzieć, jak wykonać samemu :)



2 komentarze:

  1. Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting pics!). Would be great if you could visit also mine...Thanks for sharing! Keep up the fantastic work!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe te wachlarze, zazdrosze takich kreatywnych zajęć

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...