Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 22 kwietnia 2012

Podsumowanie wymianki przyrodniczej

Wciągnęły mnie wymianki :) Taki mały narkotyk :) Tym razem prezentuję efekty końcowe Wymianki przyrodniczej u Diany. Dzięki Ci kochana za zorganizowanie jej :) A dziewczyna taka obrotna jest, że już zbiera zapisy na kolejną :) Piszecie się?

A teraz coś dla zaspokojenia potrzeb estetycznych oka :)
Moją wymiankową para była Muffinoowa. I co przygotowałam dla niej...
Troszkę serwetek, zrobione przeze mnie kokardki i różyczki, wstążeczki, słodziaki, małe pachniuchowe mydełko, kwiat wykonany z taśmy TwistArt i odzyskanego drutu, 
 kartka z kuniem wykonana metodą IrisFolding (mój zmysł szpiega znalazł u niej na blogu iż lubi konie :))
 świeczniczek ze szkła odzyskanego(z motywem biedronkowo-kwiatowym :))


wraz ze świeczkami

A co ja dostałam?

 Koszyczek z kawałkiem lasu(w życiu nie wpadłabym na pomysł, żeby tak świetnie wykorzystać łupinki po orzechach i słomki!!)
Malinową biżuterię z modeliny
 Kwiatuszki, wstążeczki i drewniane elementy do zdobienia
 a wszystko popakowane w ładne różowe woreczki. Niestety słodycze były za dobre i do zdjęcia nie przetrwały ;)

Dobrej nocy robaczki :)

1 komentarz:

  1. Bardzo dzieuję za udział w wymiance, zrobiłas wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...