Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 6 kwietnia 2012

Podsumowanie wymianek

Chciałam pochwalić się co dostałam od dwóch zajączków :)
Brałam udział w Wymiance wielkanocnej zorganizowanej przez Kolorową Honkę.

To była moja pierwsza wymianka, ale nie ostatnia :) Jakie to jest przyjemne robić komuś prezent i jak listonosz przynosi ci przesyłeczkę :) Ten mój przynosi mi do pracy całą korespondencję(nie licząc paczek, bo to robi oddzielna firma - tzn. zostawia w skrzynce awizo i muszę biegać na pocztę). I dziwi się nieziemsko, jak koperta potrafi sprawić wiele radości :D

To wysłałam do Anko.
Odobraziłam się ze szkłem i znowu maluję lampioniki :)


Przyznaję się :) Uwieeeelbiam biedronki :)

Za to ja dostałam prezencik od Romantyczki.
Jeju... Jakie ona mi cudne rzeczy przygotowała...
 To jeszcze nie koniec :D Nie potrafię ująć całego piękna Pana Zająca, ale jest cudny i przesłodki i towarzyszy mi teraz w twórczych i mniej twórczych pracach na moim biurku :)

 Dostałam jeszcze pięknie ozdobione jaja. Wiszą na moim dereniu :)
 I kurczak :) nadzoruje aktualnie, czy sprawy gotowania, wypiekania i inne typowo kuchenne przebiegają sprawnie :)

A teraz druga wymianka :) Zaaranżowałam ją z dziewczyną z pingera :) Odkąd pierwszy raz zobaczyłam kartki robione z papieru serwetkowego zapragnęłam takowej, a że Tialana robi takie to dogadałyśmy się na małą wymiankę.
Jakie ja kartki dostałam...

Nawet z motywem na inne święta. Hje, hje, hje... Mam już karteczki na Boże Narodzenie :D
 Dostałam również serwetki na zachętę, żeby zacząć robić serwetkowe kartki :)

I teraz mogę wyjawić jeszcze jeden projekt, nad którym pracowałam, a nie mogłam zdradzić :)
Kwiatkowa broszka :)
Karteczka połączenie quillingu, hafftu matematycznego i stempelka Asi3city.

Zamysł był, że biedronka trzyma się łapkami liścia, bo zawiał wiatr i troszku się z niego spadło.
Nie robiłam zdjęcia całej przesyłki, ale mogę powiedzieć, że na potęgę robię kwiaty z wstążki papierowej :) I oczywiście był też słodycz :)

Chciałam serdecznie podziękować dwóm Aniom i Natalii za te wymianki. Sprawiły mi naprawdę wiele radości. Chciałam również podziękować Honoracie za organizację wielkanocnej wymianki, bardzo się cieszę, że mogłam brac w niej udział :)

Kto wytrzymał do końca posta - łapka w górę :D

3 komentarze:

  1. świetne prezenty dostałaś i zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo świąteczne, tyle prezentów od tego zająca :D
    Życzę Ci na te święta zdrowych i radosnych świąt!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko cudne ;) ciesze się,że wzięłaś udział w tej wymiance ;) już niebawem może kolejną zorganizujemy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...