Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 6 kwietnia 2012

Projekt 15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE 6/15

Dzień 6: co czytam
A właściwie już przeczytałam(jutro zabiorę się za coś innego). Ale po tej książce potrzebowałam parę dni na przemyślenie jej. Są takie książki, które wpadają w pamięć. Dla mnie to "Mistrz" A.Andrews'a. Książka przekazuje parę prostych prawd, co jest rzeczywiście najważniejsze w życiu. Przy tym jest taka optymistyczna i pełna nadziei... Polecam tym co jeszcze nie czytali :)

Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć do projektu lub zobaczyć zdjęcia innych osób biorących udział, zapraszam na blog Sen Mai.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...