Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 11 kwietnia 2012

Projekt 15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE 11/15

Dzień 11: na biało-czarno
Biało-czarna lub jak ktoś woli czarno-biała moja kocica :)

Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć do projektu lub zobaczyć zdjęcia innych osób biorących udział, zapraszam na blog Sen Mai.

Dziewczyny!
Na blogu Zakurzona półka organizowany jest konkurs. Kto zostawi tam komentarz może wygrać książkę "Rewolucje na talerzu" A.Ziemnickiej i O.Kwiecińskiej-Kaplińskiej. Panie te możecie znać z TVN Style.

1 komentarz:

  1. śliczna kicia:) Dzięki za informację o konkursie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...