Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

czwartek, 12 kwietnia 2012

Projekt 15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE 12/15

Dzień 12: światło
Lampionik robiony przeze mnie. Cały różyczkowy.

Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć do projektu lub zobaczyć zdjęcia innych osób biorących udział, zapraszam na blog Sen Mai.

Mam cynk, że paczuszki z zabawy podaj dalej trafiły do dziewczyn, więc jeżeli ktoś ma instynkt szpiegowski, niech "pacza", co się dzieje u: JoankiDianyKasi i... czwarta jeszcze chyba nie dotarła. Było mi niezmiernie miło robić prezenciki :)

2 komentarze:

  1. Podziwiam systematyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihi ;) A ja się cieszę, że wyzwanie się kończy, bo moja systematyczność się dosyć szybko męczy ;p Wstręciuch ze mnie, bo wyzwanie jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...