Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 15 kwietnia 2012

Projekt 15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE 14/15

Dzień 14: cytat
W sobotę znalazłam mój stary kalendarz. Zapisywałam w nim cytaty, fragmenty piosenek, wiersze. Przeplecione były z wpisami co? kiedy? gdzie? Teraz miło mi się go przegląda. Z niektórymi cytatami wiążą się pewne sytuacje, wspomnienia.

Zdjęcie jest sobotnie, ale przez całe zamieszanie ze sprzątaniem ogródka, domu, swojego bałaganu nie miałam jak wrzucić zdjęcia..

Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć do projektu lub zobaczyć zdjęcia innych osób biorących udział, zapraszam na blog Sen Mai.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...