Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 20 maja 2012

Słoneczne natchnienie :)

Dziś była taka piękna pogoda, że aż człowiekowi lepiej się żyło, lepiej się oddychało :) Postanowiłam wykorzystać pogodę  i poscrapować na tarasie :) Stworzyłam kartkę w pudełeczku :) Według przepisu, który podała nam wczoraj Aga na pierwszym spotkaniu Uscrapowanych :) Jeżeli chcecie zobaczyć co zmajstrowałyśmy, zapraszam do zaglądnięcia na jej blog.

Pudełeczko:

Karteczka:
Robiona wg mapki 

Przeszycia wykonane własnoręcznie.

I cały komplecik:



Karteczkę zgłaszam do wyzwania mapkowego w Pomorskie Craftuje :)

Przepraszam za jakość zdjęć. Mój aparat jest aktualnie we Lwowie i został mi ino telefon do robienia zdjęć. Najwyżej jutro postaram się poprawić :)

Miłego wieczorku :)

A jutro Wam jeszcze coś pokażę :D

5 komentarzy:

  1. Piękne ;) uwielbiam muffinki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smakowita karteczka w pudełeczku. A ja jestem w trakcie:-)), pudełeczko jutro dorobię i pochwalę się też!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo smakowita ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ale super! babeczki to super temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :)
    Paczuszka od ciebie dotarła do mnie dzisiaj:)
    Serdecznie dziękuję za te śliczności i słodkości :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...