Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

wtorek, 22 maja 2012

Wyzwanie fotograficzne 1 i 2/15

Po raz drugi uczestniczę w wyzwaniu fotograficznym u Uli.
Tym razem tematy wyglądają inaczej:

Dzień 1: Pierwsza rzecz(u mnie postać), jaką widzisz, kiedy wstajesz rano
to mój własny, prywatny budzik, który niestety nieco szwankuje, bo zamiast budzić, kiedy powinien, wybiera sobie dziwne pory nocne typu 4:10, 5:00. Ale i tak kocham teko mojego sierściuszka :)

Dzień 2: ulubione słowo
 :)

A teraz mogę już życzyć Wam dobrej nocy :)

2 komentarze:

  1. U mnie pierwszy widziany osobnik (bo nie mogę powiedzieć, że to rzecz :D ), to jest nasz pies IDOL :)) Zazwyczaj próbuje na mnie siadać albo łapie mnie za nos :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą "rzeczą" to moje małe niedopatrzenie. Zwierzaki są takie śmieszne ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...