Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 6 lipca 2012

Nie bądź spinka - wykorzystaj ścinka 2

Kolejna kartka ze ścinkowym tłem.
Kwiatki własnej produkcji  z fragmentów foletowego papieru :D
Motylki również z resztek papierów. Żal było mi wyrzucać piękny fioletowo-brokatowy papier :)

Co ja paczę!
Na scrap-ścinkowym blogu pojawiło się kwiatowe wyzwanie :) i nieświadomie wpasowałam się w nie, więc zgłaszam swój udział :)






Miałam Was jeszcze pomęczyć fotką jak wyglądał mój pokój podczas pakowania i jak dużo mam rzeczy, które zrobią mi ślicznego garba, aleeee... Nie będę takim tyranem. Za parę minut wyjeżdżam :) Mam urlop i wykorzystam go w Karpaczu i od niedzieli do niedzieli będę na Slot Art Festiwalu :)

Bawcie się dobrze, bo ja na pewno będę :)

10 komentarzy:

  1. piękna karteczka! miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj i baw się dobrze! Kartka superowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku a karteczka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest dopiero sztuka zrobić coś z niczego i ze ścinek wykonać taką oryginalną kartkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No rewelacja. Kolory bajka!!!Ja muszę na zespół wyrównawczy z kwiatków!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całą sobą muszę stwierdzić, że ta kartka jest niezwykła!!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Ścinkowym!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna, przecudowna, przepiękna jest ta kartka. i te motyle - cudo! zakochaŁAM SIĘ ! miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kącik motylków mnie powalił - jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow - podoba mi się cała! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna - podobają mi się warstwy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...