Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

wtorek, 30 października 2012

Szał bożonarodzeniowy uważam oficjalnie za otwarty ;)

Myślałam że nie dopadnie mnie tak prędko, ale już w połowie października zaczęłam dziubać kartki. ale nie takie zwykłe... W tym roku postanowiłam zrobić kartki w kształcie bombek. A oto efekty:










W ten weekend miałam zajęcia praktyczne i przeszłyśmy już w śluby. Zaczęłyśmy od wiązanki w kształcie odwróconej kropli. Wiem że nie jest idealny, ale to mów pierwszy i dopiero się uczę :)
Dziękuję zaodwiedziny i  komentarze :) Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. Śliczne bombeczki ;) wiązanka - urocza !

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne, a wiązanka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to powiedzieć?? Kartki są bombastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kartki!
    Bukiet również niczego sobie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bombkowe karteczki! U mnie jeszcze sezon świąteczny w powijakach ;)
    I strasznie Ci zazdroszczę tych zajęć! Och jak ja bym dorwała kwiaty i mogła porobić bukiety ślubne byłabym najszczęśliwsza na świecie! :P
    Brakuje mi tego strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. A i zapomniałam napisać, że piękny ten bukiet jest!
    Gdybyś widziała mój bukiet ślubny, który zrobiła mi "pseudo florystka" to byś się załamała...
    miałam robić sobie sama ale w ostatniej chwili zrezygnowałam.. gdyż wiadomo, że przed ślubem czasu za mało.. jak go zobaczyłam w dniu ślubu to się popłakałam...

    więc Kochana.. Twój bukiet jest boski! i skoro to pierwszy to nie chcę nawet myśleć jakie cuda będziesz tworzyła jak nabierzesz wprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowo! Muszę wypróbować taki kształt kartek świątecznych:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala....jaki cudny hurcik bombkowy :)Jestem pod wrażeniem :)
    No a bukiet - kopara mi opadła :) Jest wspaniały i wcale nie widać ze pierwszy. Czekam zatem na dalsze kwiatowe nowinki i scrapowe także :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe karteczki, dziękuję za miłe słowo zostawione na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny bukiet, i fajne pomysły na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta karteczka z czerwoną kokardką!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...