Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

sobota, 11 maja 2013

Łamigłówki nie tylko dla sówki ;)

Na blogu Craft Artwork pojawiło się nowe Wyzwanie Majówkowe Łamańce. Zabawa polega na tym, aby ze słowa 'wyciągnąć' minimum trzy wyrazy, z których należy ułożyć zdanie, frazę. To zdanie będzie stanowić temat pracy. 

Słowo-klucz w tym wyzwaniu: 


~żyromagnetyczny~

Mnie udało się stworzyć całą historię o jakże zacnym Romanie :) 

No to opowiadam:




Rozmarzony Roman czyta magazyn: "Magnetyczny magnat* żegna matczyne czary-mary**. Gra zamożnego." - "Teraz żona go mocno trzyma" - mamrocze. 


*magnetyczny magnat - no przyciąga kobiety, nie jedna by na takiego poleciała(jak nie dla urody, to przynajmniej dla kasy ;p)
**matczyne czary-mary - nie od dziś wiadomo, że mama to prawdziwa czarodziejka - potrafi znaleźć ulubioną zabawkę, zawsze pomoże, dobrze doradzi, ...

Zbieżność osób i nazwisk przypadkowa :) Para wycięta z starego magazynu dla kobiet. 

Kupa śmiechu była z tworzeniem tej pocztówki. Siedziałam i tylko się chichrałam :) Zabawę jak najbardziej polecam ;) Nie dość że się robi to co się lubi - tworzy, to jeszcze umysł się ćwiczy :)

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...