Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

poniedziałek, 13 maja 2013

Papuga

Dzisiaj trochę prywaty i nieco inaczej niż zwykle...

A mianowicie opowiem słów kilka o pewnym członku naszej rodziny :)

Zwie się Jaga(imię nadawał mój chłopak, ale na pytanie, czy to ma związek jaki z Babą Jagą - zaprzeczył :) ufff...).

Jadzia powstała jako odpowiedź na marzenie mego lubego - chciał papugę - to i ma :) I to taką full profeszjonal, speszjal for him :)

Składa się chyba z miliona elementów i wykonana została z origami modułowego(składałam oczywiście ja).  Lubi spędzać czas przy "człowiekach", zwłaszcza w pobliżu komputera. Jak to kobieta, nie pogardzi biżuterią(elegantka pozwoliła się sfotografować dopiero na bransolecie z taśmy klejącej:)).
Jak tak na nią patrzę, to sama siebie podziwiam, że miałam tyle cierpliwości, żeby ją złożyć... Ale czego się nie robi z miłości... :)




5 komentarzy:

  1. Niesamowita ta papuga! Ja nie mam cierpliwości do modułowego origami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowita! Nawet nie umiem sobie wyobrazić jak ją zrobiłaś - to musiało być mega trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tą cierpliwość to podziwiam!
    A ptaszysko piękne , bo bezgłośne....ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ptak i nie brudzi. Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojacieżpier..niczę.... podziwiam za cierpliwość i mega dokładność!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...