Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Altered Art i Mixed Media - część pierwsza :)

W zeszłym roku o tej porze prezentowałam pierwszy tag w naszej rocznej zabawie. W tym roku bawię się z dziewczynami w nadawanie nowego życia przedmiotom i w bawienie się mediami.

Na początek miałyśmy zmienić owalne/okrągłe opakowanie na coś pastelowego :)

Zalterowałam pudełeczko po serkach topionych.




Karteczka ze środka :)




Czyż nie wygląda jak podusia? A w świeżej, pachnącej pościeli, w łóżku "Usłanym różami" śpi się o wiele lepiej :)

To moja interpretacja jednej z kolekcji Galerii Papieru. Pracę zgłaszam na konkurs "Zrób pracę ilustrującą nazwę jednej z galeriowych kolekcji" na blogu Scrappassion.



A prace pozostałych uczestniczek można oglądać tutaj:

17 komentarzy:

  1. Wspaniałe pudełeczko i karteczka w środku kipi kwieciem i koronkami,a jutro zapraszam po nowe wytyczne wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałyśmy ten sam pomysł,pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, pomysłowe no po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi ja tez alterowałam pudelko po serkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło Ci to alterowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwiecone pudełeczko Ci wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyczarowałaś to pudełeczko i karteczkę w środku, serduszka pięknie ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna zabawa :) swietne efekty :) czekam na wiecej zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie :) czekam na "prawdziwe" zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie zupełnie inne kolorki :) wyszło świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplet, faktycznie kojarzy się z baaaardzo miękką poduszką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super projekt :)) i jakie sliczne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...