Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

piątek, 21 sierpnia 2015

Kwiecisty notes - inspiracja dla Scrap-Ścinek

Cześć!
Dzisiaj przyszła pora na moją inspirację na blogu Scrap-Ścinki. Przygotowałam kwiecisty notes. Ma on wymiary 7,5x7,5 cm, dlatego tak łatwo było mi dopasować nawet malutkie ścinki.

Kwiaty rysowałam sama z resztek papieru do akwareli(widzicie? nic się nie zmarnuje), a następnie kolorowałam kredkami i rozmywałam wodą. Bardzo fajna zabawa, a ograniczenie to tylko wielkość ścinka i wyobraźnia :-)





Oczywiście zapraszam do Candy!!!

A mój notes zgłaszam do wyzwania Sierpniowa Łąka w BeeScrap.


8 komentarzy:

  1. ale przepiękny :) a "ścinki" ;) - rewelacja :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Kwiaty wyglądają obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham notesy, a Twój ma piękne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap. Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię taką warstwowość :) dziekuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sliczne kwiatuszki !!! super notesik, mi gusta :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...