Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 26 sierpnia 2015

Nietypowa pamiątka ślubna

Zainspirowana kursem na blogu PaperPassion, wykonałam swoją wersję kartko-koperty.

Tak przedstawia się zamknięta:



Po otwarciu:



Nie zakrywałam magnesów, bo nie udało mi się znaleźć na tyle silnych, żeby spełniały swoją funkcję po podklejeniu. Zmieniłam też otwarcie koperty. To w kursie wydawało mi się za surowe.



Po otwarciu koperty:


I zbliżenie na samą kartkę:



Jak Wam się podoba? Moim zdaniem to bardzo fajna forma. Koperta jest na tyle wysoka, że kartka może być bardzo 3D, albo można w niej zmieścić mały drobiazg dla Młodych :)


Pracę zgłaszam na:
Konkurs według kursu w Paper Passion


Pamiętacie o Candy? :)

9 komentarzy:

  1. świetny komplet! cudowny ten kwiecisty wzór! i kolorystyka! a kartka przepięknie dopasowana i idealnie skomponowana! cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka. Rzeczywiście w moim kursie koperta była nieco surowa..., fajnie to wszystko zinterpretowałaś i dodałaś "ogłady" kopercie :D Cieszę się ,że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu Paper Passion i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszło, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. super bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. uu, ale super !! i jaki fajny papier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością oglada się prace, w których autorzy dokonują własnych modyfikacji. Nie chodzi przecież o to, by ściśle trzymać się kursu ale kreatywnie podchodzić do tematu.
    Ładnie zagospodarowałaś te papiery MK, które u mnie leżą już kilka lat i czekają na pomysł. Całość wyszła bardzo ładnie. Dziękuję za udział w zabawie Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie, jeśli mogę coś podpowiedzieć w kwestii magnesów (bo takie odkryte to niezbyt fajnie wyglądają) to może spróbuj je chociaż zamaskować taśmą papierową w odpowiednim wzorze i kolorze. Dziękuję za dołączenie do naszej zabawy na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie Ci wyszło :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...