Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 14 lutego 2016

Wiele miłości...

Witajcie!
Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia - miały moc sprawczą i już jestem zdrowa :)
Chociaż wolę Walentynki każdego dnia roku: małe gesty, które wiele znaczą, jak przygotowanie przez kogoś ciepłej herbaty, uśmiech gdy jest źle, dobre słowo, ... To przygotowałam coś... Walentynkę bez różu i czerwieni. 






Walentynkę zgłaszam na:
A Wam najmilsiejsi życzę (nie tylko dzisiaj) wieeeeeeeele miłości i życzliwości :)

10 komentarzy:

  1. Jak uroczo! W dodatku w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! A serduszko jakie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna taka walentynka w totalnie niewalentynkowych kolorach. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, niezwykła i niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepadłam! patrze i patrzę i napatrzeć się nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! To serduszko na prawdę przyciąga wzrok, aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. So bright and payful card, I love it. :) Thank you for playing with Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...