Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

środa, 9 marca 2016

Ahoj przygodo!

Witajcie :)

Dzisiaj pokazuję Wam karteczkę, która miała premierę już jakiś czas temu na blogu scrap-ścinek, tylko jakoś nie miałam okazji pokazać jej tutaj.

Powstała dla marynarza. Ścinki robią za fale, a grafika to prawdziwy rysunek statku na którym Pan ten pływa.






Jak Wam się podoba?

Miłego popołudnia i wieczoru :)

A ja zmykam na spacer :)

8 komentarzy:

  1. Kartka rewelacyjna. Atmosfera marina:) oddana. Pięknie pokazałaś to wzburzone morze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna kartka! Brawa za pomysł z falami - świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fantastyczny pomysł z falami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba nam się baaardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! ;) Papierowe fale prezentują się fantastycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezmiennie podziwiam Twoje ścinkowe prace :D są mega kreatywne :) napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ścinkowe morze mnie po prostu zachwyca ... wystarczyło tak nie wiele by poczuć morską bryzę ...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...