Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 20 marca 2016

Paseczkowo-mozaikowe tło - tutorial

Hej, hej :)

Późnym wieczorem przychodzę do Was z kursikiem na proste tło z pasków papieru, które bardzo często zostają po docinaniu do bazy. Najlepiej wykorzystuje się te o szerokości 1 cm :)

Co będzie potrzebne:
- wszelakie paseczki(te długie i te całkiem krótkie)
- kawałek papieru lekko mniejszy od bazy
- nożyczki
- klej


Zaczynamy od wyciągnięcia pasków(czasami segreguję je kolorystycznie, gdy chcę osiągnąć jakiś konkretny efekt)


Jak widzicie, mnie się uzbierała całkiem niezła kolekcja :)

Zaczynam zawsze od przyklejenia pierwszego paska po przekątnej


Następnie zakrywamy drugi róg poprzez przyklejenie pasków prostopadle do pierwszego. Ja zostawiam pomiędzy poszczególnymi paskami zawsze 1 mm przestrzeni dla lepszego efektu.


I przyklejamy kolejny pasek - równolegle do pierwszego i prostopadle do drugiego.


Analogicznie kolejne, aż do zapełnienia całej kartki :)















A oto gotowy efekt:


Jak chcecie, zawsze możecie użyć jakiejś delikatnej pasty strukturalnej na takie tło, pochlapać mediami, co Wam tylko podpowie wyobraźnia :)

A oto mała inspiracja jak wykorzystałam tła:



Przygotowałam dla Was też małego gifa z etapów powstawania:



Pozdrówki :)




5 komentarzy:

  1. Ogromnie mi si podoba!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra pomysł :D Tło prezentuje się niezwykle oryginalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Niepowtarzalne tło i bardzo oryginalna praca przy tym wychodzi:) Z pewnością wypróbuję kursik, bo dużo takich kawałeczków zawsze mi zostaje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...