Obserwatorzy

Wszelkie prace oraz teksty prezentowane tutaj są mojego autorstwa(jeżeli nie - zaznaczę to) i zabraniam korzystania z nich, kopiowania, wykorzystywania, rozpowszechniania, przetwarzania bez mojej zgody! Szanuj mnie i moją pracę i nie łam prawa!

niedziela, 26 lutego 2012

Targi Gardenia - Poznań

Wczoraj byłam na Targach Ogrodniczych i Architektury Krajobrazu Gardenia. Przy okazji targów odbyły się także VII Międzynarodowe Mistrzostwa Florystyczne Polski, pokazy florystyczne i konkurs dla kwiaciarń na bukiet ślubny i okolicznościowy.
Ogólnie cała impreza nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak Essen :) Jednak warto było pojechać, zobaczyć cudze prace, nieco się zainspirować. Tematyką Mistrzostw było Euro 2012. Był podział oczywiście na Juniorów i Seniorów. Gdyby ktoś chciał więcej przeczytać to zapraszam do przeczytania tutaj. A teraz ta przyjemniejsza część :)
















Pokażę jeszcze co robiłam całą drogę do Poznania i z powrotem. Zapas całkiem przedni :) Ale nic nie poradzę, że nie lubię bez sensu wpatrywać się w szybę(zwłaszcza gdy wracam pociągiem a za oknem ciemno. Chciałam jeszcze powiedzieć tym co nie wiedzą.. W pociągach jest blokada drzwi i jeżeli naciśnie się tą klamkę jeszcze jak pociąg jedzie to się tam coś blokuje i nie da się drzwi otworzyć. Ja się tak wczoraj zrobiłam, że ciemno - ciemno. Straciłam rachubę czasu, zagadałam się z koleżankami i jako że nikt nie wysiadał w tym wagonie(normalnie prawie pociąg widmo ;p), to się sama musiałam z drzwiami siłować. Zwykle to gram blondi i tak się ustawiam, żeby mi ktoś otworzył :) No i efekt był taki, że tych drzwi nie udało mi się otworzyć i zamiast wysiąść w Choszcznie, wysiadłam w Stargardzie Szczecińskim(bo to pośpiech był). Całe szczęście, że byli sympatyczni konduktorzy i sprawdzili mi jaki mam następny pociąg do domu. Teraz to się mogę z tego śmiać, ale wtedy to się mało nie popłakałam. 


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Witaj! Piękne kwietne kompozycje miałaś okazję obejrzeć, zazdroszczę.Kokardki śliczne zrobione, a po ilości widać, że dużo czasu w pociągu spędziłaś! No i dobrze, że ta przygoda z drzwiami dobrze się skończyła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj no to była przygoda, ale za to jakie kokardy, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia inspirujące a kokardki przecudne!!! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapas kokardek jest - to teraz trzeba je do czegoś wykorzystać ;-) Czekamy na kolejne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kokardy świetne - myślę, że wkrótce je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Za każde zostawione słowo - dziękuję :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...